Dodawanie plików

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj


Moduł PLIKI służy jako wirtualny dysk. Pozwala na przechowywanie dowolnego rodzaju informacji w formie elektronicznej. Nie ma ograniczeń dotyczących wielkości, ilości oraz rodzaju dodawanych plików.



Cechy Wirtualnego dysku systemu CRM Vision

Dodawanie pliku
Oprócz nazwy, można dodać także opis charakteryzujący dany plik

Do każdego pliku umieszczonego w systemie mamy możliwość wgrania dowolnej liczby wersji. System zapewnia automatyczną numerację kolejnych wersji plików, dzięki czemu wszystkie archiwalne są zachowywane i w każdej chwili mamy do nich szybki dostęp. Numer aktualnej wersji i data ostatniej modyfikacji pliku widoczne są z poziomu listy plików.

Przykładem przydatności zastosowania wersjonowania plików może być przygotowanie oferty: w sytuacji, gdy pierwsza wersja oferty, którą przygotowaliśmy dla Klienta nie została przez niego zaakceptowana, przygotowujemy kolejną i wgrywamy do systemu. Jeżeli po upływie kilku tygodni okaże się konieczne ponowne dokonanie zmian w ofercie, można szybko sprawdzić jak dokument ewoluował dotychczas. Właśnie w tym momencie przydaje się możliwość szybkiego wglądu do poprzednich wersji oferty.


Dwuetapowe usuwanie plików zapewnia możliwość przywrócenia plików z tzw. kosza.


Dostęp do plików

Zależnie od ustanowionych uprawnień dostęp do plików będzie możliwy dla określonych osób. Więcej na ten temat w artykule Uprawnienia dostępu do plików.

Wersjonowanie plików

CRM Vision pozwala na zapisywanie kolejnych wersji tego samego dokumentu w jednym miejscu. Jest to możliwe dzięki funkcjonalności wersjonowania. Każda kolejna wersja posiada swój numer składający się z liczby porządkowej oraz daty dodania.

Pliki8.png
↑ spis treści