Konfiguracja konta e-mail - ustawienia indywidualne

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Poprzedni (Powiadomienia - ustawienia indywidualne) AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE Następny (Kalendarz - ustawienia indywidualne)

 

 

 

Konfiguracja konta email do wysyłki wiadomości

Dane konfiguracji konta e-mail dotyczą konta wykorzystywanego przez użytkownika, można w tym miejscu ustawić automatyczny podpis, wybrać sposób wysyłania wiadomości (z systemu CRM Vision lub programu pocztowego) czy np. konto, z którego ma być wysyłany mailing (pracownika lub główne konto firmowe). Wszystkie pola do wypełnienia są szczegółowo opisane, dzięki czemu nawet początkujący użytkownik powinien bez problemu móc poruszać się w tej zakładce.

 

Ustawienia (prawy górny róg ekranu) → Konto e-mail lub

ADMIN → Użytkownicy → Ustawienia Osobiste → Konto e-mail

kliknij, aby powiększyć

Uzupełnij dane do konta pocztowego - analgicznie jak podczas dodawania konta do programu pocztowego (Outlook / Thunderbird).

Pamiętaj, aby wprowadzić hasło do tego konta email, a nie hasło do CRM.

Na koniec użyj przycisku Zapisz i przetestuj konfigurację:


kliknij, aby powiększyć
↑ spis treści


 

Konfiguracja konta GOOGLE (GMAIL)

Poniżej zamieszczamy przewodnik krok po kroku. Zobacz też w formie krótkiego VIDEO na YouTube

PLAY.png

1. Upewnij się, że nie ma blokady "wyskakujących okienek" (popup).

Wróć na stronę logowania do CRM i sprawdź czy nie wyświetla się komunikat o blokadzie. Jeśli jest, zezwól stronie na okienka popup i spróbuj ponownie:

kliknij, aby powiększyć

2. Ustawienia (prawy górny róg ekranu) → Konto e-mail

Wybierz rodzaj konta: GMAIL a następnie przycisk Zaloguj się za pomocą Google:

 

 

Kliknij aby powiększyć

3. Zostanie otwarte okno do autoryzacji konta Gmail. 

Zaloguj się do konta Gmail, którego chcesz użyć do wysyłania wiadomości z CRM Vision:

GMAIL 1.png
GMAIL 2A.png

4. Zatwierdź uprawnienia do wysyłania email:

kliknij, aby powiększyć

5. Gotowe

Teraz powinien pojawić się ekran potwierdzający połączenie:

GMAIL 5.png

6. Przetestuj - wyślij email 

Wróć do okna ustawień. Połączone konto Gmail jest widoczne, z możliwością odłączenia i przetestowania:

GMAIL 6.png

Użyj przycisku Zapisz i testuj konfigurację i wyślij email do siebie - sprawdź czy dotarł:

WIADOMOSC TESTOWA.png

Gotowe! Od teraz wysyłanie emaili z CRM odbywać sie będzie z użyciem konta Gmail.

 

UWAGA: Pamiętaj że dla kont Google dzienny limit wysyłki wynosi 500 wiadomości [1]

 

W razie problemów z konfiguracją konta Gmail, prosimy o kontakt: https://crmvision.pl/kontakt/

 

Poprzedni (Powiadomienia - ustawienia indywidualne) AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE Następny (Kalendarz - ustawienia indywidualne)