Odbieranie połączeń w CRM Vision

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj


CRM Vision pozwala na odbieranie przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących.

Wszystkie połączenia zapisywane są w formie zdarzeń (Do wykonania, Zakończone, Anulowane) najpierw w Planie, a następnie Historii danego kontrahenta.

Odbieranie połączeń możliwe jest poprzez kliknięcie przycisku odbierz w automatycznie otwieranym oknie połączenia przychodzącego lub podniesienie słuchawki urządzenia.

Po nawiązaniu połączenia przychodzącego system automatycznie otwiera kartę danego kontaktu, a jeśli numer jest nieznany - dzwoni nowy klient - tworzy taką kartę, w której, po zakończeniu konwersacji można uzupełnić zarówno dane o rozmowie, jak i nowo pozyskanym kontakcie.



Odbieranie połączeń telefonicznych

Dla połączeń przychodzących pojawia się odpowiednie okno. Odbieranie możliwe jest w następujący sposób:

  1. użycie przycisku Odbierz w CRM Vision,
  2. podniesienie słuchawki telefonu.
Telefon12.png

Odebranie połączenia spowoduje otwarcie karty odpowiedniego kontaktu dzięki czemu każdy użytkownik systemu będzie od razu wiedział z kim rozmawia. Wyświetlana jest zarówno informacja o firmie, jak również pracowniku (osobie kontaktowej) która dzwoni, jeśli jej numer jest zapisany w CRM Vision.

↑ spis treści

Uzupełnianie informacji o połączeniu

Po ukończeniu rozmowy w celu zapisania jej w Historii należy uzupełni podstawowe informacje o konwersacji:

  • status (Zakończona, Nieodebrana)
  • opis
  • informacje dodatkowe - jest to pole w którym warto zawrzeć wszystkie niestandardowe wymagania klienta, jego uwagi, prośby i pytania dotyczące oferowanych produktów i usług
  • oznaczyć status ukończenia celu (sukces/porażka), jeżeli został ustanowiony
  • przypisanie do kontaktu danych osoby, z którą prowadzona była rozmowa


Telefon14.png
Strzalka d.png
Telefon15.png
↑ spis treści

Przypisanie numeru do kontaktu

  • W przypadku odebrania telefonu od nowego numeru (nie zapisanego w systemie) możliwe jest utworzenie karty kontaktu przy pomocy opcji Utwórz nowy kontakt.
  • Można też dokonać zmiany powiązania przez przypisanie do innego kontrahenta znajdującego się w bazie, opcja Przypisz do innego kontaktu.
Telefon16.png


  • Jeżeli tworzymy nowy kontakt, można jednocześnie zapisać nową osobę kontaktową, czyli właściciela/użytkownika numeru z którego nastąpiło połączenie. Możliwość taka pojawi się po wybraniu przycisku Utwórz nowy kontakt.
Telefon1005.png


  • Użycie opcji Przypisz do innego kontaktu spowoduje otwarcie listy kontrahentów znajdujących się w bazie i umożliwi powiązanie dzwoniącego z dowolnym z nich.
Telefon1004.png
↑ spis treści

Przypisywanie rozmowy do projektu

Aby z poziomu rozmowy utworzyć projekt i/lub przypisać rozmowę do projektu, należy:


  • zapisać rozmowę - ekran kontaktu się odświeży a rozmowa pokaże w części HISTORIA:
Zapisz rozmowe.png


  • utworzyć projekt - przewinąć ekran kontaktu do sekcji PROJEKTY, gdzie znajduje się przycisk "Dodaj nowy projekt":
Kontakt projekty.png


  • przypisać rozmowę do projektu:
    • Należy zamknąć ekran nowo utworzonego projektu - powrócimy do ekranu kontaktu.
    • Otworzyć rozmowę z sekcji HISTORIA
      Kontakt historia.png
    • Na ekranie rozmowy kliknąć EDYTUJ
      Zadanie edytuj.png
    • Przypisać do projektu
      Zadanie projekt.png
    • Zapisać i zamknąć zadanie - będzie ono widoczne zarówno w historii kontaktu jak i projektu.
↑ spis treści


Konfiguracja połączeń telefonicznych

Zobacz:

↑ spis treści