Uprawnienia - kontakt

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj


Information.png
Dostęp do poszczególnych uprawnień należy rozpatrywać osobno w każdym module.



Uprawnienia modułu KONTAKTY

ADMIN → Role
Upr 004.png
Information.png
Uprawnienia dostępu do modułu powinny być nadane według zakresu obowiązków danego pracownika, np. osoba zajmująca się obsługą klientów powinna posiadać ograniczony dostęp, a osoba nadzorująca większy lub pełny.
Nazwa Moduł Opis
kontakt blokowanie wystawiania faktur VAT i dokumentów WZ umożliwia blokowanie i wystawianie odpowiednich dokumentów dla danego kontaktu
edycja nieprzypisanych dostęp do edycji kontaktów, które nie mają przypisanego opiekuna
edycja wszystkich edycja wszystkich klientów
eksport możliwość eksportu kontaktów do których posiadam dostęp
eksport wszystkich kontaktów eksport wszystkich kontaktów
import możliwość importu kontaktów
lista wszystkich umożliwia wyświetlenie nazw oraz aktualnych opiekunów wszystkich kontaktów z całej bazy, bez żadnych dodatkowych informacji teleadresowych itd.
podgląd wszystkich prawo do podglądu wszystkich danych wszystkich klientów w trybie READONLY
usunięcie usunięcie kontaktu
usunięcie osoby kontaktowej usunięcie osoby kontaktowej
zmiana opiekuna zmiana opiekuna klienta
zmiana statusu zmiana statusu klientów
zmiana statusu na kolejny zmiana statusu klientów na kolejne
↑ spis treści