ADMINISTRACJA - Q&A
Spis treści
Jak ustawić różne poziomy dostępu do kontaktów?
Poziomy dostępu są zależne od nadanych uprawnień. Można je zmieniać w ustawieniach ról. Możliwość podglądu kontaktów wiąże się z możliwością obserwacji kalendarza innych użytkowników. Ustawienie odpowiednich dostępów opisano w artykule Uprawnienia - kontakt, a także w odpowiedzi na pytanie dotyczące kalendarza Jak ustawić w CRM Vision możliwość podglądu kalendarza innego użytkownika?
Jak ustawić uprawnienia aby użytkownik miał dostęp tylko do konkretnej grupy kontaktów?
- Dla docelowego użytkownika należy najpierw maksymalnie ograniczyć dostęp globalny do kontaktów (tzn. dezaktywować uprawnienia: Kontakty - edycja wszystkich, Kontakty - lista wszystkich, Kontakty - podgląd wszystkich) za pomocą edycji roli przypisanej do tego użytkownika (ADMIN → Role),
- następnie nadajemy uprawnienia do Grupy kontaktów w zakładce KONTAKTY → Grupy kontaktów,
- oraz po przejściu do ustawień osobistych przypisujemy domyślną grupę do której będą przypisywane wszystkie nowe kontakty przez użytkownika, dzięki czemu będzie miał do nich pełny dostęp.