ADMINISTRACJA - Q&A

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj



Jak ustawić różne poziomy dostępu do kontaktów?

Poziomy dostępu są zależne od nadanych uprawnień. Można je zmieniać w ustawieniach ról. Możliwość podglądu kontaktów wiąże się z możliwością obserwacji kalendarza innych użytkowników. Ustawienie odpowiednich dostępów opisano w artykule Uprawnienia - kontakt, a także w odpowiedzi na pytanie dotyczące kalendarza Jak ustawić w CRM Vision możliwość podglądu kalendarza innego użytkownika?


Jak ustawić uprawnienia aby użytkownik miał dostęp tylko do konkretnej grupy kontaktów?

  1. Dla docelowego użytkownika należy najpierw maksymalnie ograniczyć dostęp globalny do kontaktów (tzn. dezaktywować uprawnienia: Kontakty - edycja wszystkich, Kontakty - lista wszystkich, Kontakty - podgląd wszystkich) za pomocą edycji roli przypisanej do tego użytkownika (ADMIN → Role),
  2. następnie nadajemy uprawnienia do Grupy kontaktów w zakładce KONTAKTY → Grupy kontaktów,
  3. oraz po przejściu do ustawień osobistych przypisujemy domyślną grupę do której będą przypisywane wszystkie nowe kontakty przez użytkownika, dzięki czemu będzie miał do nich pełny dostęp.
↑ spis treści