DZIAŁANIA - Q&A: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
m (Mzynda przenosi stronę DZIAŁANIA - FAQ do DZIAŁANIA - Q&A: zmiana tytułu)
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 16:23, 2 lut 2017



Jak zdefiniować zadanie cykliczne?

Cykliczność (powtarzalność) Działania definiujemy w sekcji Data podczas planowania. Dokładny opis znajduje się się tutaj.

Co należy wpisać w pola z datami w działaniach cyklicznych?

W polach Od oraz Do wpisujemy datę dzienną pierwszego zdarzenia w cyklu. W polu Koniec cyklu wpisujemy datę ostatniego wydarzenia z cyklu. Jeśli zdarzenie trwa dłużej niż jeden dzień w polu Do podajemy dzień zakończenia, np. dla dwu dniowych szkoleń.
Przykład:
Pierwszy telefon ma zostać wykonany 1 stycznia 2014, a ostatni 1 stycznia 2017. W polu daty rozpoczęcia (Od) i daty zakończenia (Do) podajemy zatem 1 stycznia 2014, natomiast w polu Koniec cyklu podajemy datę 1 stycznia 2017.


Kto może zlecać Działania?

W systemie CRM Vision możliwe jest odwzorowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, dzięki czemu tylko wyznaczeni użytkownicy systemu będą mogli zlecać zadania innym osobom. Ustanawianie uprawnień możliwe jest z poziomu Panelu Administracyjnego - należy przydzielić uprawnienie zdarzenia - delegowanie. Więcej na ten temat znajduje się w: Administracja → Uprawnienia.

Zobacz też: Zlecanie działań.

Jak ustawić dostęp do działań innych osób?

Możliwość ustanowienia dostępu do Działań innych użytkowników znajduje się w Ustawieniach ról użytkowników w sekcji 'Zdarzenia': ADMIN → Rolewybór odpowiedniej RoliZdarzenia
Dostęp do zdarzeń użytkowników warunkowany jest także przez uprawnienia dostępu do kontaktów opisanego tutaj.

↑ spis treści