DZIAŁANIA - Q&A

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj



Jak zdefiniować zadanie cykliczne?

Cykliczność (powtarzalność) Działania definiujemy w sekcji Data podczas planowania. Dokładny opis znajduje się się tutaj.

Kto może zlecać Działania?

W systemie CRM Vision możliwe jest odwzorowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, dzięki czemu tylko wyznaczeni użytkownicy systemu będą mogli zlecać zadania innym osobom. Ustanawianie uprawnień możliwe jest z poziomu Panelu Administracyjnego - należy przydzielić uprawnienie zdarzenia - delegowanie. Więcej na ten temat znajduje się w: Administracja → Uprawnienia.

Zobacz też: Zlecanie działań.

Jak ustawić dostęp do działań innych osób?

Możliwość ustanowienia dostępu do Działań innych użytkowników znajduje się w Ustawieniach ról użytkowników w sekcji 'Zdarzenia': ADMIN → Rolewybór odpowiedniej RoliZdarzenia
Dostęp do zdarzeń użytkowników warunkowany jest także przez uprawnienia dostępu do kontaktów opisanego tutaj.